Varm dag!

Kom presic hem, nu skulle jag bara kunna slänga mig i sängen och typ döö, neej men jag är riktigt trött iaf. Vi har haft en riktigt bra dag på bonbon-land idag. Riktigt fint väder med (verkligen glad att jag valde rätt genom att ta shorts och linne på mig, annars hade jag dött) blev runt 30 grader ibland, sol och knappt någon vind alls, såå sjukt varmt, riktigt skönt att man kunde åka vatten-karuseler då så man fick lite vatten på sig haha.
 
 
Bilderna tagna ikväll strax efter 22.00, på vägen hem, säger väl allt om hur bra väder de har varit idag! :D
   

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ååh vad mysigt de låter, vill också! :D

2012-07-09 @ 19:03:59
Postat av: Elin

Lite avundsjukt, önskar att vi också hade haft så fint väder under dagen som du verkar ha haft!

Sv: De är bra, själv? :)

2012-07-09 @ 20:10:46
URL: http://elinsg.bloggplatsn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0