Längtar till Italien

Ååh, jag längtar verkligen till Italien nu.. längtar efter solen och värmen som finns där (även fast de äntligen har blivit varmt här hemma i sverige nu haha) och så längtar jag såklart efter att bada, i medelhavet, eftersom att jag faktiskt inte har badat i år än.... vet.. heelt stöörtt typ jue
 
    
Men vem skulle inte vilja va där nu? jag har faktiskt varit där som en liten prick på den stranden, härifrån sett haha, tre år och de är lika härligt som de ser ut, men i år ska vi till en nytt ställe som ligger 3 mil väst därifrån!! Längtar verkligen!!! Ha de fint sötisar /Sara

Kommentarer
Postat av: Sandra - Foto | Mode | Vardag

sv: Okej, jaa den är verkligen sevärd! :D
Låter bra! Jag ska till havet med en kompis dudå? ♥

2012-07-26 @ 22:24:01
URL: http://sandaao.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0