Jätte pigg!!

Vaknade klockan 6 imorse för att vi skulle sjunga för pappa som fyller år idag, va ganska trött eftersom jag inte gick och la mig förren halv 4 igår, (en dålig ovana jag har börjat med sen ett skolarbete strax före skolavslutningen och jag va tvungen att sitta uppe till 5 innan jag va klar och sen dess har jag inte hunnit sova förren tidigast 1 ofta blir klockan 2-3 med, någon som har ett tips på hur man kan göra för att sluta?)
Men efter vi hade sjungit och firat han lite och mamma och pappa åkte till jobbet så kunde jag sova lite igen så jag sov till nästan 12, väldigt länge för att vara mig, haha. Så nu är jag super pigg och glad :D
 
Senare ikväll kommer lite släkt för att fira pappa men även hans mormor, min gammelmormor, som också fyller år idag. Ha en bra dag alla glada människor! Puss och kram från Sara

Kommentarer
Postat av: Sandra - Foto | Mode | Vardag

sv: Haha okej!
Jaa det är det! Med dig också? =)

2012-07-06 @ 17:52:45
URL: http://sandaao.blogg.se
Postat av: Vilma

Sv: Tack! :D

2012-07-06 @ 19:14:22
URL: http://salukin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0