Glad tjej

Har bara tagit de lugnt idag och packat upp lite och så och bara allmänt chill. Måste bara säga att jag fick Up all night (one directions skiva) idag i namnsdags present!! Jätteglad tjej här!! :D :D
Så självklart har jag spelat den högt på min rum hela dagen!
 
...och imon ska jag träffa mina underbaraste vänner igen, kan de bli så mycket bättre? Jo, för ska äta ananaspaj ikväll, jätte gott! Men nu kan de inte bli så mycket bättre faktiskt!
Ha en awesome kväll alla, så hörs vi imon! Puss och kram från Sara
         
Lat som jag är tar jag en bild från min instagram

Kommentarer
Postat av: Sandra - Foto | Mode | Vardag

sv: Hihi okej! ^^
Tackar! Okejokej, ja men vad trevligt! Idag har jag varit på en festival med min kille! :D
Allt bra? =)

2012-07-20 @ 16:31:44
URL: http://sandaao.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0