Sailet 2012

Kom hem för ett tag sedan från sailet och innan dess födelsedagsfirande för morfar. En riktigt bra dag i helhelt, gick kanske lite för länge på sailet för jag har ont i fötterna nu, men jag och mina vänner hade så mycket att prata om nu när jag har varit borta haha... och så träffade vi lite trevligt folk också! ♥
 
Lite flera bilder från italien, tyskland och österrike.
Alperna syns ju inte riktigt hur häftigt de är där, blir aldrig bra på bild, så ni som inte ha vart där kan ju försöka föreställa är alla höga berg och söta små byar...
/Sara

Kommentarer
Postat av: F R I D A - M A R I A

Vilken fantastisk miljö! :)

2012-08-13 @ 23:14:01
URL: http://frida-maria.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0