What's gonna make you fall

FÖRLÅT! Har hänt så himla mycket denna första veckan i skolan att jag inte har haft tid..
I onsdags var första skoldagen och direkt när skolan va slut åkte vi inte till stan för återträff med konfirmationen! Från tordag till fredag sov vi över på skolan och som ni vet när man sover över med skolan så sover man inte särkilt mycket, så direkt när jag kom hem sov jag i typ 2 timmar innan vi skulle hem till farmor och farfar och träffa mina kusiner som kommit ner från stockholm och lite andra människor! :D
..och igår passade jag och min syster våra små söta kusiner, okej dom kanske inte är så himla små längre men iallafall, hela dagen och kvällen, från 13-01 ungefär, medans våra föräldrar va på bröllop.
 
Vi hann bli attackerde av 3 riktigt stora och läskiga spindlar (dom största spindelarna mina kusiner hade sett enligt dom) men vi glorde annat också än att springa runt och skrika av panik.. störta delen av dagen/kvällen hade vi faktiskt väldigt roligt! de har åkt tillbaka till stockholm nu och jag är ganska trött efter helgen..
 
Någon som gjorde något roligt i helgen? /Sara♥

Kommentarer
Postat av: Sandra

sv: Tack så jätte mycket!! Kul att du gillar den! :D
jaha okej, härligt :) Jag ska se ett program kl 10 :D<3

2012-08-26 @ 20:12:19
URL: http://sandaao.blogg.se
Postat av: ★ Ida

Sv: Tack tack det är bättre! okej vad bra!
åh tack så mycket!! :D♥

2012-08-26 @ 22:28:06
URL: http://youknowiidaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0